Open dag scouting St. Aloysius – Zaterdag 2 april 2016

In 2016 bestaat onze scoutingvereniging Sint Aloysius 70 jaar! Hier zijn we als vereniging natuurlijk erg trots op en we vieren dit dan ook graag in de vorm van een open dag. Tijdens onze open dag is er de mogelijkheid om even met een van onze scoutinggroepen mee te draaien, een heerlijke marshmallow te roosteren boven het kampvuur of een snoepzak te verdienen door alle spelletjes te spelen! Ook zal er een springkussen op ons veld staan, leren onze oudere leden je graag een aantal echte scoutingknopen en vertellen onze leden je graag wat meer over onze scouting en de activiteiten die we allemaal doen.

De deuren van o!!!flyer_scoutingopendagnze blokhut staan op zaterdag 2 april van 12.00u tot 16.00u open. Alle kinderen uit de wijde omgeving zijn samen met papa, mama, opa, oma en alle andere familie van harte welkom om een kijkje te komen nemen op onze open dag. De entree is, net als alle activiteiten en een lekker kopje koffie, thee of ranja, gratis.

Wij zijn te vinden op:

Blaarthemseweg 90

Veldhoven – Zeelst

Er is meer dan voldoende ruimte om te parkeren bij onze blokhut.

Graag tot ziens op zaterdag 2 april!