Scoutkamp 2016 – Middelbeers

Scouts op kamp in Middelbeers

De laatste week van de zomervakantie gingen de scouts op kamp in Middelbeers. Een mooie blokhut midden in het bos. Toen alle papa’s, mama’s, broertjes en zusjes waren uitgezwaaid, kon het kamp pas echt beginnen. Tijdens het kamp hebben we alles op de fiets gedaan. Bijna elke dag stapten de scouts wel op de fiets.  Zo fietsten we naar de Bolle Akker om pannekoeken te bakken en gingen we paarden mennen in Middelbeers. Ook zijn we gaan zwemmen in Oirschot en natuurlijk is er ook geshopt in het dorp door de scouts.  Naast de uitstapjes zijn de scouts ook veel in het bos te vinden geweest. Bosspellen, spel in het donker,  hutten en bruggen bouwen en natuurlijk is er ook veel in het speelbos gespeeld. Als afsluiting van het kamp speelden we het ruilspel. Het spel waar de scouts heel de week al naar uitkeken. Het was een gezellige, leuke en zonnige week in Middelbeers.

Kijk voor meer informatie ook eens op de Facebook pagina van onze Scouts!

fb_img_1474100562338