Het heeft zijne majesteit de koning behaagd…..

Op woensdagmiddag 26 april kreeg Mark Baselmans, onze oud-voorzitter en huidig bestuurslid, een lintje uitgereikt uit handen van de burgemeester van Veldhoven. Mark heeft zijn lintje ontvangen vanwege zijn jarenlange inspanning binnen verschillende Veldhovense verenigingen.

Mark bekleedt namelijk sinds 1991 verschillende functies binnen onze scoutinggroep St. Aloysius. Hij was leider (1991 – 1995) en teamleider (1995 – 2000) van onze Verkennergroep, en was teamleider van de Explorers. Daarnaast is Mark penningmeester en beheerder van onze blokhut en voorzitter van onze vereniging geweest. Ook nu nog is Mark actief binnen onze vereniging als aanspreekpunt, bestuurslid en verricht hij verschillende hand- en spandiensten.

Naast Marks functies binnen onze scoutingvereniging, is Mark sinds 1995 vrijwilliger en secretaris van Speeltuinvereniging Kabouterdorp in Veldhoven. Hier is hij gediplomeerd keurmeester van de speeltoestellen, en hoofd onderhoud. Tot slot is Mark coördinator van de afdeling Veldhoven van Jantje Beton. Hiervoor organiseert hij de jaarlijkse collecte voor de verschillende Veldhovense verenigingen.

Mark, namens alle leden en leiding van Scouting St. Aloysius, van harte gefeliciteerd met je meer dan verdiende lintje!

mbaselmanslintje

WhatsApp Image 2017-04-26 at 12.24.23