Jubileumdag Scouting St. Aloysius – 20 mei 2017

Op zaterdag 20 mei 2017 hebben wij ons 70 jarig bestaan voor een derde en laatste keer goed gevierd!

’s middags hebben we met al onze leden en hun papa’s, mama’s, broertjes en zusjes leuke activiteiten gedaan en is er door een wethouder van de gemeente Veldhoven, dhr. van de Looij een jubileumboom geplant. Ook kreeg Dinie van Aken, bestuurslid, blokhutverhuurster, en scoutsleidster, een erespeld van de Gemeente Veldhoven uit handen van de wethouder!

’s avonds hebben we met onze eigen leden en erg veel oud-leden een geslaagde feestavond gehad.

Ook de media heeft veel aandacht besteed aan ons 70-jarig jubileum en de erespeld van de gemeente Veldhoven voor Dinie! Zo stonden wij in het Eindhovens Dagblad, op de voorpagina van het Veldhovens Weekblad én maakte Omroep Veldhoven een reportage over onze jubileumdag.

Meer foto’s van onze jubileumdag, zijn te vinden op onze Facebook-pagina of in ons fotoalbum.

Kortom, de dag was een groot succes! op naar de 75 jaar!!

Groepsfoto Scouting St. Aloysius, mei 2017

Uitreiking Erespeld Dinie van Aken